Bluerose

Alla inlägg den 28 september 2011

Av Helena Häll - 28 september 2011 22:08

it´s a new day.. lalala.. eller hur den nu går, vad jag vill säga med den lilla låten jag fick på huvudet för fem minuter sen var att idag var en sån dag, en ny dag och ett nytt liv för idag blev det sanning! Jag fick mina nycklar till mitt nya liv, mitt liv ca 2km från mitt gamla, men nu ska jag minsann bygga mitt drömhem, det kan ta tid då pengarna är ett litet problem fram till efter jul! Men nu ska jag verkligen köpa det jag vill ha, det jag trivs med.. Det börjar med dubbelsängen, soffan och de som ska göras om i lägenheten med hjälp av vaktmästaren och lite handverkare.. *hehe, helena ska inte glo ögonen ur sig*


Men det lämnar ett hål i hjärtat som jag måste fylla med något annat, mitt hål att lämna min älskade lägenhet och mitt älskade gräshagen, jag kommer sakna det av hela mitt hjärta!   

Ovido - Quiz & Flashcards