Bluerose

Alla inlägg den 17 september 2011

Av Helena Häll - 17 september 2011 11:38

YES, score! Igår var jag på kräftskiva och det får erkännas att det blev en del vin, dock inte shots (bra jobbat!) Men när jag vaknade i morse så kände jag mig som en överkörd platt groda och det första jag inser är att klockan bara är 08.20 FUCK! aja, vad gör ja då?? Man får göra det bästa av situationen och jag ska minsann trotsa min bakfylla och börjar med terapiarbetet med att jag måste gå upp för jag har tvättid.. (Hur FAN tänker man om man bokar tvättid kl 8 dagen efter en kräftskiva?!?!)  


Nog om det jag gick minsann upp och började tvätta och tog en dusch och sminkade om mig (som vanligt hade jag somnat med sminket på mig) och kände mig riktigt effektiv så här ska minsann göras saker idag! När klockan var 11 på förmiddagen hade jag redan hunnit med massor;

  • Tvätta tre maskiner tvätt
  • Packa ner alla champangeglas
  • Handlat på Ikea (och snott ett ton inslagningspapper)
  • Handlat på Ica Maxi
  • Duschat och sminkat mig
  • Gett katten mat

Nu har jag tagit en liten paus för att äta frukost, dricka lite välbehövligt kaffe och njuta av det underbara höstvädret! Jag borde nog gå upp tidigt varje lördag och få saker gjorda här i världen! 

Ovido - Quiz & Flashcards