Bluerose

Alla inlägg under juni 2012

Av Helena Häll - 13 juni 2012 21:01

 

                  Özil?


                                                 Nemo?



KOlla speciellt ögonen! Dagens lika som bär är Nemo från filmen hitta nemo och Mesut Özil, tysk fotbollsspelare!

Av Helena Häll - 7 juni 2012 19:13

Nu får jag skämmas igen, har gjort ett omedvetet uppehåll i mitt bloggande.. Jag fattar inte att de alltid ska komma förr eller senare! Jag måste verkligen rycka upp mig.. Vad får jag skylla på den här gången då? Jo jag har jobbat, jobbat och jobbat och har jag inte jobbat så har jag gjort ett försök till att ha ett liv, det vill säga göra allt utan att vara hemma! Idag är nog den första vardagen på åratal där jag bara är med mig själv och min soffa och njuter!

Eller kollar på en orehört gripande dokumentär som jag inte kan sluta titta på.. det handlar om folk som blivit jättar.. herregud.. jag både ryser och gråter.. JA, JAG ÄR BLÖDIG!! Men shit va det är synd om dem.. Då kan jag tom ta att mina barn idag påpekade så snällt -Fröken, du är ju jättekort! Ja, tack för den!

Nu måste ja fortsätta titta så jag inte missar något!



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards