Bluerose

Direktlänk till inlägg 6 april 2012

Nu far vi!

Av Helena Häll - 6 april 2012 08:56

Allting gömt, allting glömt! Nu far vi! Emma hämtar mig om en halv timme, shit pommes frites, jag ska på kryssning! Weiiioooo! Vi ska ha så satans roligt att det finns inte!


I mitt stillsamma sinne undrar jag bara en sak... Hur fan ska det här sluta?

10 personer, 10 vänner som ska åka på semester ihop.. Har fan aldrig åkt på semster med så många samtidigt innan.. Men någon gång måste vara den första! Jag är resesällskapet adopterade solstråle och jag lovar banne mig att vara en solstråle hela resan igenom, (även mellan sjösjukespyerna på båten) hahaha..


VAD GÖR VI??? NU KÖR VI!!!!!! HALLLÅ ESTLAND!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena Häll - 13 juni 2012 21:01


                    Özil?                                                    Nemo?     KOlla speciellt ögonen! Dagens lika som bär är Nemo från filmen hitta nemo och Mesut Özil, tysk fotbollsspelare! ...

Av Helena Häll - 7 juni 2012 19:13

Nu får jag skämmas igen, har gjort ett omedvetet uppehåll i mitt bloggande.. Jag fattar inte att de alltid ska komma förr eller senare! Jag måste verkligen rycka upp mig.. Vad får jag skylla på den här gången då? Jo jag har jobbat, jobbat och jobbat ...

Av Helena Häll - 16 maj 2012 19:35


that´s me! För idag har jag planterat hemma! Jag har planterat om mina tomater i en kruka där jag även målat en tomat och skrivit på! Sen har jag planterat jordgubbar, solrosor, svartöga och lite mer tomater (kärnor) och en avocadokärna med! Ja...

Av Helena Häll - 15 maj 2012 15:43

Jag känner lite av det just nu, att jag har tidsbrist i livet och vet inte riktigt när jag ska hinna med allt! Jag har så mycket uppbokat både på jobbet och privat och så mycket som inte hinns med eller får väljas bort! (typ som att blogga!) det har ...

Av Helena Häll - 30 april 2012 16:56

Jag skulle behöva gifta mig rikt för att kunna shoppa så mycket som jag skulle vilja.. Jag har inte gift mig rikt (än) men shoppat har jag gjort i helgen! Herregud! Jag har fyllt på min garderob med hur mycket som helst! Hurra va skojjigt det är! Man...

Ovido - Quiz & Flashcards