Bluerose

Alla inlägg under april 2011

Av Helena Häll - 11 april 2011 16:04

Vad jag har längtat efter denna underbara sol!  

Jag ska dyrka och njuta varje minut av dig.. jag hatar vintern och när det är en vinter som varar i sex månader med ständiga bakslag så blir Helena smått galen!

För tredje dagen i rad är det ljuvligt väder! Solen lyser på som fasen och idag har det vart riktigt varmt! Underbart härligt verkligen! Jag kan inte beskriva min lycka nog!

Just nu ligger jag i trädgården och tar ett uppehåll i mitt pluggande och bara njuter av lite musik, solen och värmen! Det ända som fattas är mat.. och kanske lite trevligt sällskap!


Förövrigt under helgen:

Roligaste: Emmas 25-års fest och en mycket rolig utekväll!

Tråkigaste: Spetsad av en stilettklack rakt in i foten.. *suck* Hur fan lyckas ja då? Nu har jag ett sår rakt in i foten och en tredjedel av foten är blå!!

Helgens största skrattanfall fick ja nog ändå när Emma berättade hur hon dammsugit upp sina bananflugor.. Hahaha..  

Av Helena Häll - 6 april 2011 19:47

Allvarligt alltså.. nu fattar jag inte mycket av de där jävla papprena men har jag utläst rätt så får jag tillbaka iallafall, visst de får ja.. men 98 jävla kronor.. Hur fan lyckas ja då?? Alla får tillbaka så sinnessjukt mycket utan ja... Just nu känns det hårt i min ekomoni, lite på grund av mig själv då ja förvillat bort min jävla internetdosa!! Så kontot är tomt och jag är förtvivlad... Och det är bara 6april.. längtar till löning! 


Jag tror ja börjar bli förvirrad på riktigt också btw.. jag sitter och titta på halv åtta hos mig precis som vanligt.. var bara de att de BARA var på andra middagen i veckotävlingen och jag blev helt ställd, - va fan är det bara tisdag idag?? trodde de va onsdag idag (nästan hela dagen på jobbet trodde jag det var torsdag).. så efter ett tag insåg ja att det var hockey igår och ja inte var allt så bakom flötet som jag först trott ;)


Nu ska ja fortsätta min tv-kväll med sveriges mästerkock! sen dyka i säng då jag börjar 06.00 imon!!

Av Helena Häll - 5 april 2011 20:32

Ja, va fan hände i natt kan jag undra, vaknade nämligen klarvaken redan vid två inatt.. och kunde INTE somna om!!! Första en och en halv timme till halv fyra ungefär så låg jag bara och grubbla och försökte somna om, vilket gick åt helvete som ni förstår! Så detta resulterar i att jag vid halv fyra tar med mig täcket och lägger mig i soffan och kollar på sex and the city!    underbart att släppa allt och bara koncentrera sig på¨denna underbara serie!


Idag har jag vart på VFU:n och slutade tidigt och under hela eftermiddagen och kvällen har jag spenderat med Elin och hennes hund! Underbart mysigt och mycket trevligt har det varit! Skönt att få prata av sig all tjejsnack!


Nu ska har jag lite att fixa och dona med innan jag kan gå och lägga mig.. herregud när jag tänker på det.. hur fan har jag orkat hålla mig vaken sen klockan två inatt??

Av Helena Häll - 4 april 2011 21:11

Det kan ja svara på! Som man förtjänar!!

Men det var det värt, allla inblandade, det var en under förfest, en underbar fest och en underbar efterfest.. Nobbe tusen tack för en trevlig 30-års fest!


Frukosten var fixad dagen efter med, då jag vaknade upp ihop med en cheeseburgare i sängen.. hmm..


Ovido - Quiz & Flashcards