Bluerose

Alla inlägg under juli 2010

Av Helena Häll - 1 juli 2010 18:45

Imorgon är dagen med stort D eller S kanske passar bättre! Jag börjar äntligen min semester!! *AAAAWWWW* Jublar och hoppar och dansar, fy fan vad skönt det ska bli!   Tre välförtjänta veckor att spendera utan barn men med lön ändå   


Annars har jag lyckats med bedriften att vara på stan i ca 40min och hittade TVÅ klänningar och ett par skor! Bra jobbat, snacka om att vara effektiv! Klänningarna satt så snyggt och jag var så lycklig när jag gick ifrån affären eftersom jag bara betalade 150kr för båda två! Vilken bra början på den begynnande semestern!

   


Eftermiddagen efter shoppingturen spenderades i min nyinköpta solstol i trädgården läsandes min bok.. Den var väldigt spännande så jag kunde helt enkelt inte sluta! Råkade sitta i en och halv timme ute i trädgården, men boken blev färdigläst!    Boken kan jag starkt rekomendera! Mons Kallentofts andra bok i serien om kriminalkommisare Malin Fors, Sommardöden heter den! Passar bra nu när sommaren har kommit med stormsteg!

Ovido - Quiz & Flashcards