Bluerose

Alla inlägg den 4 april 2012

Av Helena Häll - 4 april 2012 18:24

Det blir lite för tidigt pga två anledningar; 1. vi firade på jobbet idag och 2. jag är inte hemma över påsken..

Så idag på jobbet har jag haft fjärdrar i håret och häxhatt.. Såg ut såhär; fast utan hatten då:

 


Har även anordnat påskäggsletarjakt idag på jobbet.. Barnen skulle hitta 70 pusselbitar och pussla ihop detta till en bild för att se var ägget var gömt någonstans.. BArnen hittade ägget tillslut och de fick lite godis och fick se på film om när lotta på bråkmakargatan firar påsk!


Annars idag har jag unnat mig vardagslyx! Har varit på massage idag och bara njutit, gud vad skönt detta var! Bokade faktiskt en ny tid direkt! Gött! Sen har jag växlat pengar och fixat lite annat smått och gott inför weekendresan som ytterligare en dag räknas ner för nu.. Om två dagar är jag på en båt.. Tjoho! (om man räknar bort sjösjukan och båtpaniken)!


Nu måste jag börja packa inför resan med.. Känns som de är bäst att börja nu eftersom jag jobbar imon med!

Ovido - Quiz & Flashcards