Bluerose

Alla inlägg den 6 september 2011

Av Helena Häll - 6 september 2011 19:45

D.v.s rullning från en sida till en annan för att försöka somna om, men tillslut gav jag upp, så jag har varit vaken sen 04.00 inatt!  

Så hoppas banne mig att jag somnar ordentligt och sover gott idag! Har faktiskt gjort mitt bästa då jag och Sanne för andra dagen irad har promenerat runt munken och ätit mig mätt med, så nu sitter jag i soffan och kämpar med ögonen och klockan är bara kvart i åtta.. herregud! 


För övrigt har jag varit med om en mycket märklig sak idag, jag kör som vanligt lite för fort (sorry mamma) men det var inte så farligt, jag körde 60km/h på en 50-väg och vad händer? Jo en medelåldersman (hej förutfattade meningar).. Men det var han faktiskt, och han trodde säkerligen att han var något märkvärdigt också för han ska till och köra om mig (som ni redan vet kör för fort) detta händer ut med munksjöparken, mitt i stan och framför oss är massa bilar så han kommer ju inte mycket längre för att han kör om mig, när vi kommer fram till torparondellen precis vid taste of beirut så håller han nästan på att köra på en stackars tjej som är på väg över övergångstället så hon fick snällt tvärstanna för att denna medelåldersmannen i sin skoda octavia skulle fram, uppenbarligen hade han fruktanstvärt bråttom!!


Nu väntar idol, ha en trevlig kväll önskar jag från soffan!

Ovido - Quiz & Flashcards