Bluerose

Alla inlägg den 16 september 2011

Av Helena Häll - 16 september 2011 15:20

Först vill jag be så hemskt mycket om ursäkt att det har dröjt.. Har tänkt att jag ska uppdatera men ibaland hittar man verkligen inte tiden.. (säger jag som alltid förespråkar att finns tid för ALLT!!) Haha.. I vilket fall ursäkten stavas TENTA! men även en stor del PUSSEL! Det finns alltså förklaringar till varför det har blivit som det har blivit..


I lördag hade jag iallafall min 25-åriga födelsedagsfest, oj vad roligt vi hade och dagen efter var det hela tre stycken som ringde och kollade så jag hade överlevt och fyra till var förbi och checkade läget!   Först var vi 12stycken som åt middag i min lilla lägenhet, men det gick minsann att få in alla på långbord (efter ganska mycket omöblering vill säga)! Men vi åt exotisk planka och egengjord efterrätt ala Helena, och vilken beröm jag fick för denna efterrätt, kanske borde anstränga mig att baka fler gånger   Sedan kom fler gäster och vi drack och hade trevligt kvällen och natten lång! 


Veckan som har gått har fullkomligt bara sprungit iväg, jag vet inte vad som har hänt riktigt.. Men jag har pluggat och pusslat iallafall.. Jag fick ett 1000bitars pussel i present där det stod att jag skulle pussla ihop det och få nästa ledtråd för att tillslut slå ihop alla ledtrådar och åka på en resa av något slag.. Hmm.. Men idag har jag iallafall haft min tenta *pust* och igår så pusslade jag det sista på pusslet *score!!* Synd att jag inte längre har någon kamera så jag kan fotografera mitt mästerskap (eftersom den kamera jag hade i lördag nu är i Turkiet och har semester)..


Ikväll blir det årets andra kräftskiva och jag har lovat mig själv att ta de lungt.. Hmm.. Jag måste nämligen flyttpacka och tvätta imon! Det ska nog lösa sig tror ja!   


Jag med mitt stoooora paket!! 


  Nästan alla av mina underbara fina presenter, TACK!   

Ovido - Quiz & Flashcards