Bluerose

Alla inlägg den 24 september 2011

Av Helena Häll - 24 september 2011 08:33

Som ni som följer bloggen eller känner mig väl så har ni sett mig den senste veckan svära, vara irriterad och gråtfärdig ett antal gånger gällande en sak; Min flytt! Jag har idag varit uppe med tuppen för att fortsätta packa och tvätta innan jag far till Mariestad för att fira min Moster som fyller 50! Hipp Hipp Hurra!  

Det ska bli ett skönt avbrott och får se släken igen, jag älskar ju att umgås med dem och det ger alltid lite extra energi när man får se dem! 


Men förövrigt tillbaka till det där leendet som uppstod, det gjorde det igår kväll och det kom även några tårar ska erkännas (glädjetårar!) Jag hittade nämligen min gästbok från min examensfest där alla kompisar hade skrivit nästan HELA boken full med lyckönskningar och hälsningar till mig, något som värmde extra var en av mina killkompisar som inte ofta säger vad han tycker om mig (okej, någon enstaka gång när han är lite alkoholpåverkad) annars inte så mycket men han hade skrivit: Du är en bra tjej du, det är du!! Det var så roligt att läsa allt folk skrivit om och till mig! Det var som ett kapitel i mitt liv avslutades iochmed min examen och det var mycket känslor inblandade just då!


Så får väl sägas att det finns en del fördelar med att flytta då.. Man hittar massor med minnen som värmer en in i hjärtat   

Ovido - Quiz & Flashcards