Bluerose

Alla inlägg den 20 september 2011

Av Helena Häll - 20 september 2011 17:46

Jag hade en så bra och produktiv dag igår trots att det var måndag och nu förstår ja varför, jag har haft en skit tisdag! Eller inte hela dagen vill säga.. Det började bara bra med en lång sovmorgon och jag var på riktigt bra humör när jag vandrade iväg till skolan.. Men sen väl i skolan så tröttnade ja på lektionen ganska snabbt.. Jag vet att vi bara var schemalagda 3 och halv timme på hela jävla veckan!!! Vilket är lyx på högnivå.. men jag är så sinnessjukt jävla trött på de nu att bara de timmarna gjorde mig på riktigt dåligt skithumör.. Känner mig sjukt irriterad över allt som händer, från flugan som har förföljt mig sen jag kom hem, till mitt jävla lock i örat som inte vill försvinna!! Vill bara ställa mig och gallskrika, sedan gå och lägga mig och vakna upp nästa år.. Men för att försöka fixa humöret lite så ska jag göra mitt bästa med det som förtillfället gör mig på lite bättre humör; JULMUSIK!

Åhhh.. Jag kan inte låta bli att känna lycka över denna musik, högst upp på listan ligger just nu Adolphson & Falk med MER JUL!!



Ovido - Quiz & Flashcards