Bluerose

Alla inlägg den 27 september 2011

Av Helena Häll - 27 september 2011 11:41

Här är mitt liv just nu, kartong efter kartong.. Lyckades på ett ända foto pricka i sju kartonger.. Det finns ett antal till, jag lovar! Tänk imorgon är det besiktning av den nya lägenheten och voila så kanske ja sitter med ett par nycklar imon.. *hoppas, hoppas, hoppas!!* Idag har jag äntligen fått tag på min nya hyresvärd angående att jag vill ha parkering till "lilla grodan".. Hon trodde det var kö på dessa eftertracktade parkeringsplatser *fan!* Men jag hoppas, hoppas, hoppas tills hon ringer sen! Men när jag ringde imorse så tyckte hon faktsikt lite synd om mig för jag är så extremt förkyld att hon sa att jag verkligen lät sjuk.. *hehe, sympati!!* Men idag har jag klarat mig utan alvedon *hoppas, hoppas, hoppas!*

Som ni märker så lever jag på mycket hopp just nu, men frågan är hur det går med allt, en sak som är klar är att min kärleksliv är dömt till förbannelse sen i lördags när jag vann kortspelet sjuan fyra av fyra gånger mot mina kusiner och lillebror!! De gav mig många onda blickar efter det!!  

Ovido - Quiz & Flashcards