Bluerose

Alla inlägg den 4 september 2011

Av Helena Häll - 4 september 2011 21:44

Idag var en tråkig dag för idag tog friidrotts-vm slut.. Som överlag har varit en katastrof för Sverige.. Herregud, kolla in medaljligan och inse att både länder som Grenada, Iran, Sudan har medaljer och 2 medaljer har gått till St Kitts-Nevis! Är ju hur många som helst som inte ens vet att denna ö (öar) ens existerar!! Så för er kan jag nu tala om att St Kitts and Nevis består av två öar som ligger i västindien och landet har ca 40 000invånare, och uppenbarligen tillräckligt bra sprinters för att knipa TVÅ av vms medaljer!


För att gör det med stil avslutades vm med ett världsrekord, det var väl på tiden får väl sägas när många har varit så extremt nära men inte riktigt där, så en eloge till Jamaicas fyra små pojkar som vet hur man springer snabbt! (För övrigt; Vad är det med öar i västindien och snabba sprinters?!)


Vad ska man nu titta på då? Jo för samma dag (dvs idag) så började ett av mina favoritprogram; IDOL!! Hurra, vad glad jag blev! Idolauditions är alltid så satans roligt att titta på; Folk är ju helt pantande, har de ingen självbevarelsedrift?? Inser de inte hur jävla kassa de är? Haha..


Nu ska jag nog sova lite även fast jag egentligen behöver plugga, men jag orkar verkligen inte och vill verkligen inte heller..

Av Helena Häll - 4 september 2011 19:06

VHSFILMER!


10KR/ST! 3FILMER FÖR 20KR!!


   

Av Helena Häll - 4 september 2011 02:52

När jag nu skulle åka hem med sista bussen så var jag i telefon men Martina... Så busschauffören stannade mig och bad mig betala med sms vilket var svår när jag pratade i telefon... Men jag la på och busschauffören och jag fann varandra direkt, vi blev direkt insatta i en diskusion  om  friidorrtsvm och det slutade med att jag slapp belta bussbiljett och att vi båda höll tummarna för Christian Olsson imon! Hehehe..älskar just nu jönköpingsbusschafförer!!    

Ovido - Quiz & Flashcards