Bluerose

Alla inlägg den 10 september 2011

Av Helena Häll - 10 september 2011 09:53

Igår var det dagen med stort D! En dag jag har väntat på ganska länge, både med skräck och förtjusning.. och för första gången i mitt liv (tro de eller ej) så känner jag mig faktiskt gammal efter att ha fyllt år! Haha.. Jag hoppas på att det känslan kommer försvinna, förhoppningsvis redan ikväll då det blir födelsedagsparty ala Helena fyller 25! Har insett att jag har en del att göra och förbereda och gästerna kommer vid fem.. Men orkar verkligen inte stressa upp mig över det! Jag stressar för mycket över allt ändå, så jag ska go whit the flow idag och se till att vara klar när middagsgästerna kommer klockan 17...


Igår då hade jag som sagt min 25-födelsedag, herregud, vad tiden går snabbt när man har roligt, och när man tänker tillbaka på de 25år man har levt så har man hunnit med en hel del, nu har jag tanken att jag ska hinna med en hel del fram tills jag fyller nästa milstolpe, 30! Fem år, från och med nu, vad står jag egentligen när jag är 30? Står jag kvar här och stampar så är jag galen vill ja lova, tur att jag ska flytta om redan tre veckor!!  


Igår på födelsedagen hade jag tänkt att ha lite sovmorgon, det gicksådär vill jag lova, det första sms droppade in vid 04.30 på natten och innan klockan 8 på morgonen hade jag fått fem sms till.. vid nio gav jag upp och satte på datorn och skulle kolla facebook, och redan vid nio på morgonen var jag sönderbomad av grattisinlägg för precis under 50st hade skrivit grattis redan innan halv tio på förmiddagen (jag vart faktiskt ganska rörd över detta, slutade på en bit över 120st som grattat mig..)  Under dagen åt jag lunch med min mor och vart på a6 med Emma och senare på kvällen var vi på After Work med Erika, Emma, Ida och (komiskt nog) Helena och Helena (hur stora är oddsen då? att vi är tre Helenor av 6tjejer) men men, vi var på Lacasagrande och sedan lite mellanfest och sedan var vi på Harrys/Sliver och dansade och hade mycket trevligt.. Så nu kan jag faktiskt bara bli yngre! 


Så till sist vill jag från djupet av mitt hjärta tacka alla underbara människor som grattade mig både på facebook, på mejlen, med födelsedagskorten, i smsen, och via telefonsamtalen!!

TACK FÖR NI GJORDE MIN 25-ÅRS DAG MINNESVÄRD   

Ovido - Quiz & Flashcards