Bluerose

Alla inlägg den 19 september 2011

Av Helena Häll - 19 september 2011 18:37

Idag har det varit en produktiv dag för fröken Häll, yes! Jag älskar när man har sådana dagar, man känner sig så duktig och nöjd efteråt! Jag var i skolan klockan nio (var dock lite sen eftersom jag var såååå trött i morse, har kommit in i att vakna mitt i natten för det är då jag brukar få sms, dock inte inatt så du passade jag på att skicka ett vid halv tre istället  ) Väl i skolan jobbade vi på mycket bra och klara med arbetet, är bara lite småfix kvar och det fixas imon innan vi ska i grupp diskutera arbetet ihop med andra.. *suck va tråkigt*


Efter skolan gick jag och Sanne ett varv runt munksjön och idag kändes det som det var 700mil runt sjön istället för lite mer än 5km hemifrån mig.. Gör att jag känner mig lite extra nöjd eftersom det var jobbigt idag! Efter promenaden var vi på Jysk och Rusta och kollade på lite möbler eftersom jag inom det snaraste ska flytta! Efter detta så kom jag hem och lagade mat och nu är jag fruktanstvärt trött och ska njuta i soffan resten av kvällen, tills jag insåg att jag skulle behövt packa lite till då jag förmodligen får jobba både onsdag, torsdag och fredag!Ikväll blir det förövrigt en tidig kväll och en lång sovmorgon imon! längtar redan!!   

Ovido - Quiz & Flashcards