Bluerose

Alla inlägg den 5 september 2011

Av Helena Häll - 5 september 2011 16:51

Skjut mig, ja, snälla gör det! Jag hatar just nu 96 av Sveriges blommor och träd! Jag spyr på dom.. Imon ska nämligen jag göra min tenta på växtkunskap!  

Hur i helvete lär man sig 96blommor?? Jag var tvungen att göra något roligt av det, jag ritade helt enkelt av de flesta av dem! Ambiös, yes that´s me! Det kommer nog inte hjälpa mig att klara tentan men jag kanske kan bli bildlärare istället för naturlärare (vilket ja faktiskt knappt vågar säga högt nu).. Jag ska kunna detta egentligen, men till mitt försvar så har jag ju i praktiken aldrig jobbat som det! Jag ska jobba på förskolan inte på naturhistoriska museets botaniska avdelning!!

Här har ni beviset på att jag faktiskt har pluggat!! Ha!


       

Ovido - Quiz & Flashcards