Bluerose

Direktlänk till inlägg 29 december 2011

Åker på söndag, dags att prioritera!

Av Helena Häll - 29 december 2011 21:01

På söndag vid 12.00 cirka så lämnar jag jönköping för lite semester! Underbart sätt att börja det nya året på! De senaste dagarna har jag försökt att prioritera vad som ska hinnas med innan jag åker och vad som inte behöver hinnas med.. Min prioritering är som vanligt helt förvirrad och planlös och jag gör helt enkelt det jag känner för! Haha.. så typiskt mig! Igår prioriterades det att jag skulle växla pengar och det gjorde ja! Weei, shopping på G! Sen efter de åkte jag hem till Emma och åt rosade bröd istället för att göra något mer.. haha.. idag har jag prioriterat att laga mat till mig, betala mina räkningar och rakat benen inför semestern! Haha.. Jag har inte börjat packa än.. Hoppsan sa! Eller nu skojjade ja lite, har packat ner två shorts för en stund sen..   Imon efter jobbet får jag middagsbesök så jag vet inte riktigt vad jag hade tänkt att hinna prioritera imon..  Sen är det helt plötsligt lördag och nyår och sen är det söndag och vi åker! Hmm.. JAg måste skriva klart min reflektion med.. men den är i praktiken färdig men det måste ju läsas igenom och skickas in med.. Måste ju diskat upp de sista och helst dammsugit innan jag åker med.. och så jobbar jag till fyra imon! Jaja.. allt hinns med.. får vi hoppas!   Passet har iallafall koll på nu till min mammas stora lättnad! Skönt att jag inte är helt förvirrad, bara lite!


Nu ska jag prioritera något annat.. hmm vad det blir det märker vi   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena Häll - 13 juni 2012 21:01


                    Özil?                                                    Nemo?     KOlla speciellt ögonen! Dagens lika som bär är Nemo från filmen hitta nemo och Mesut Özil, tysk fotbollsspelare! ...

Av Helena Häll - 7 juni 2012 19:13

Nu får jag skämmas igen, har gjort ett omedvetet uppehåll i mitt bloggande.. Jag fattar inte att de alltid ska komma förr eller senare! Jag måste verkligen rycka upp mig.. Vad får jag skylla på den här gången då? Jo jag har jobbat, jobbat och jobbat ...

Av Helena Häll - 16 maj 2012 19:35


that´s me! För idag har jag planterat hemma! Jag har planterat om mina tomater i en kruka där jag även målat en tomat och skrivit på! Sen har jag planterat jordgubbar, solrosor, svartöga och lite mer tomater (kärnor) och en avocadokärna med! Ja...

Av Helena Häll - 15 maj 2012 15:43

Jag känner lite av det just nu, att jag har tidsbrist i livet och vet inte riktigt när jag ska hinna med allt! Jag har så mycket uppbokat både på jobbet och privat och så mycket som inte hinns med eller får väljas bort! (typ som att blogga!) det har ...

Av Helena Häll - 30 april 2012 16:56

Jag skulle behöva gifta mig rikt för att kunna shoppa så mycket som jag skulle vilja.. Jag har inte gift mig rikt (än) men shoppat har jag gjort i helgen! Herregud! Jag har fyllt på min garderob med hur mycket som helst! Hurra va skojjigt det är! Man...

Ovido - Quiz & Flashcards