Bluerose

Alla inlägg den 3 december 2011

Av Helena Häll - 3 december 2011 12:02

Nu är det redan tredje december och 2011 är snart slut, satan vad fort det går nu för tiden! Jag hinner knappt med allt som ska göras men visst räknar jag dagarna tills allt som ska göras är gjort! Fram till den 28 januari har jag saker bokade, så cirka två månader med full rulle kanelbulle! Efter 28 januari har jag inte planerat, då är det dags att slappna av och ta det lugnt och jobba förstås! Åhhh vad jag längtar tills jag får börja jobba igen! 10 januari är det dags.. hurra!


Dagens namnsdag är: Lydia

Dagens önskning: Hmm.. svårt, kanske att det städas av sig själv i köket, eller att min reflektion skriver sig själv eller varför inte att jag vinner bowlingen ikväll! Hehe.. fick bli tre önskningar idag!


Ha en fortsatt trevlig lördag!

Ovido - Quiz & Flashcards