Bluerose

Alla inlägg den 6 december 2011

Av Helena Häll - 6 december 2011 19:54

Redan tisadg och två av veckans redovisningar avklarade! Yes! Vad skönt det känns att kunna andas ut lite till, för varje dag som går och för vaje sak som blir godkänd så släpper det ytterligare en liten sten från mitt hjärta! Imon ska intervjuerna till uppsatsen göras och på torsdag är det svenska och musik som ska avklaras sedan är det redan fredag och vips så har denna vecka med gått! herregud! Men är så skönt när man är effektiv och få saker gjorda! Idag efter att ha suttiut still hela dagen så gick jag och Sanne runt munken.. Det var alldeles underbart, för första var det fint nu när det första snön hade kommit och det var inte för kallt heller utan alldeles lagom! Efter lagade jag mat idag igen! fantastiskt att jag kommit tillbaka till rutinerna i livet och att jag känner hur bra jag mår av det! Idag blev det korvstroganoff och matlådorna framöver är räddade tack vare detta med.. Nu är jag såååå sinnessjukt trött att jag funderar på att gå och lägga mig eftersom jag sovit lite dåligt de senaste.. Men är det verkligen okej att lägga sig redan vid åtta? Hmm.. Ja jo.. why not egentligen?


Dagens namnsdag: Nikolaus och Niklas (så för andra gången bara den här månaden så har jag ytterligare en kusin som har namnsdag, Grattis Niklas!)


Dagens önskan: Dagens önskning är att jag inatt får sova som en prinsessa och att dagens imorgon blir alldeles underbar!

Ovido - Quiz & Flashcards