Bluerose

Alla inlägg den 9 december 2011

Av Helena Häll - 9 december 2011 18:20

Idag är det helt plötsligt fredag igen.., herregud, vad tar dagarna vägen? denna veckan har det varit så mycket att gör att man har blivit galen men ändå så går det så snabbt och det beror väl just på att man har massvis att göra. men idag tog vi helg vid 14 och börjar 11 på måndag igen! Underbart med lång helg! här ska det njutas och sovas och bara ta det lugnt! =)


Idag på eftermiddagen gick jag och Sanne runt munken igen! Fan vad duktiga vi är, det var bara ett problem, det var stormvarning ute, och japp vi var banne mig nästan själv ute och jag var på väg att blåsa i sjön vid ett tillfället, fy fan vad det blåste, jag är helt väck i huvudet nu! Men runt kom vi och nu väntar lite myskväll hos erica med tapas och så.. jag tänkte ta bilen bort och dricka cola ikväll för jag är helt väck i huvudet av trötthet och orkar inte ge mig ut och gå en gång till!

När jag kommer hem ska jag njuta av att jag satt på värmen i lägenheten! asnice!


Får även passa på att gratta min kära kusin med som idag fyller 26! Grattis Niklas på din 26-års dag!   


Dagens namnsdag: Anna (Tycker själv nu det börjar bli lite komiskt att efter bara nio dagar av denna månaden få säga detta för TREDJE gången redan! Grattis på namnsdagen kusin Anna! Haha.. har dessutom bara 7kusiner och tre av dem har namnsdag på nio dagar..)   


Dagens önskan: Att det blir en rolig vilohelg och jag känner mig pigg och fit for fight på måndag igen!

Ovido - Quiz & Flashcards