Bluerose

Alla inlägg den 18 december 2011

Av Helena Häll - 18 december 2011 21:59

Nu har det varit ett litet uppehåll över helgen, det kallas tidsbrist! och prioteringar..

Söndag och mindre än vecka till julafton nu.. och mindre än två veckor kvar av detta året.. skönt! 2012 ska bli en bra år! Hmm säger man inte alltid det?? hehe.. Jag ska försöka fundera över vad som hänt 2011 som är värt att minnas jag ska innan året slut iallafall försöka producera en lista med 3saker som hänt under 2011!

Men nu orkar jag inte skriva mer.. är trött idag (aka bakfull från helgens bravader.. stod på karlssons viplista igår och kände bartendern.. det förklarar de mesta...) Gårdagens miss var väl att slå in min redan pajade armbåge, bra jobbat fröken häll!! Jag har bajsont i min invalidarm.. aja.. shit happens är ju lika glad ändå..  


Dagens namnsdag: Abraham (jadu är väl inte allt för många som heter de heller.. Men nu är det så nära julafton så nu kommer alla bibelnamn på rad från till på lördag)


Dagens önskan: Att mitt armbågsont släpper så jag inte har krossat eller spräckt något igen...

Ovido - Quiz & Flashcards