Bluerose

Alla inlägg den 4 december 2011

Av Helena Häll - 4 december 2011 19:56

Första söndagen i december månad för iår.. Känns som det har varit en mycket produktiv söndag, hela lägenheten är städad, dvs det är dammsuget, diskat, städ av toalett och bäddad min säng.. hehe.. Va super skönt att det blev gjort nu när det har varit så mycket det sista. Imon börjar jag mitt "nya" liv.. eller.. ja.. jag ska ta tag i mitt liv och hämta krafter för de sista återstående veckorna av skolan.. FY FAN VA SKÖNT DET KÄNNS att veta att man snart är klar igen! Jag längtar som tusan! Imon är det dessutom bara fyra veckor till semsetern bär av mot gran canaria vilket betyder att det är mindre än tre veckor kvar till jag blir ledig över jul! Underbart att veta! Nu ska det gå av bara farten får vi hoppas! För att meddela övrig information så kom jag sist i bowlingen.. kanske skulle önskat mig något annat! haha.. 


Dagens namnsdagar: Barbara och Barbro.. (Kanske inte allt för många som heter de.. eller barbro kanske några fler, typ cattis mamma)


Dagens önskning: Dagens önskning får bli att jag nån jävla gång klarar bossen i mitt tv-spel.. Jag börjar bli galen på att inte komma vidare nu.. Får spela lite till kanske och hoppas på att turen är med mig!


Ikväll är det en av mina favorit beck-filmer annonsmannen! Hurra! Jag ska njuta till fullo hela kvällen lång, imon börjar vi "nya" livet!

Ovido - Quiz & Flashcards