Bluerose

Alla inlägg den 5 december 2011

Av Helena Häll - 5 december 2011 21:15

Måndag, måndag, måndag.. Men idag har varit en bra måndag för den började på bästa tänkbara sätt, jag hittade nämligen födelsedagspengar som jag fick i 25års present för snart 3månader sen menhade glömt bort.. Men vips vart Helena 2000kr rikare på måndags morgonen.. Hur kan dagen gå fel då?

Dagen har varit fylld till bredden med massvis med saker.. eller skrivande, skrivande och en jävla massa mer skrivande rättare sagt! Skrivande på b-uppsatsen på dagen och hem och vända för att plocka ut alla matteböckerna och ta med datorn till stadsbiblioteket för att börja med nästa uppgift, svenskauppgiften.. Alla dessa uppgifter går mig på nerverna men nu är allt fixat för morgondagens två redovisningar: Vfu-redovisning och samverkansredovisningen!

Weii, skönt det känns! och lägenheten är fortfarande städad (givetvis eftersom jag knappt varit hemma)

Nu ska jag kolla klart på Den som dräper sen packa väskan för imon och krypa till sängs!


Dagens namnsdag: Sven (hmm.. inte så vanligt heller.. kommer bara på en kändis på rak arm; Sven Wolter)


Dagens önskan: Att denna (helvetes)veckan går snabbt och smärtfritt utan motgångar! (d.v.s. tre redovisningar + intervjuer och skrivande på b-uppsatsen)

Ovido - Quiz & Flashcards