Bluerose

Alla inlägg den 21 december 2011

Av Helena Häll - 21 december 2011 19:33

Idag är det onsdag men jag har nog sagt fel veckodag sjuhundra gånger idag och jag är inte ensam om det! Idag har varit en mycket förvirrad Helena som gjort allt annat än skrivit reflektion! Började med att jag sov dåligt inatt med så jag blev väckt av erika som ringde och frågade om jag inte skulle komma och hämta henne snart.. opss.. jag, erika och emma var på a6 och ikea (efter jag hade blivit väckt..) sen var jag hemma och vände en och halv timme och vilade lite framför tv och satt vid datorn.. sen var det dags för nästa shoppingrunda med fredde.. vi fixade min bil och var på ikea, rusta, ekohallen, lidl och lite annat.. när jag kom hem och ätit så ringde telefonen sen pratade jag i telefon i 40min typ och nu kollar jag på halv åtta hos mig! Imon ska jag föröska skriva lite till på reflektionen så den kan bli klar någon gång! Blää..


Dagens namnsdag: Tomas (hmm.. kanske inte är ett bibelnamn.. eller? det är iallafall namnet på min farbror, grattis på namnsdagen!)


Dagens önskan: Att det jag tänkt på ska lösa sig på smidigt sätt +att jag somnar och sover hela natten!

Ovido - Quiz & Flashcards