Bluerose

Alla inlägg den 8 december 2011

Av Helena Häll - 8 december 2011 20:24

Idag är det torsdag och en vecka in i december, tiden bara springer iväg tycker jag! Idag har veckans sista redovisning vart och jag är godkänd även på den, fick fin beröm av läraren! Score! Jag betar av grej efter grej nu och det flyter på bra nu! Imon blir det en skön fredag med lugnt skrivande av b-uppsatsen som flyter på super bra! Är super nöjd med det vi har gjort hitintills! Hoppas bara de som ska bedömma är lika nöjda! hehe..


Idag har jag förövrigt för andra gången denna vecka gått runt munken, bra jobbat Helena! och jag har också vart på sortergården med min far och slängt min gamla säng så vips har jag massa plats i sovrummet, underbart! I helgen ska jag ta tag i lite mer rensning och nedbärande av saker till källaren!


Dagens namnsdag: Virginia (hmm.. allvarligt heter någon detta?? Det är ju en delstat i USA! Haha.. men kommer faktsikt på en, men hon är just från utlandet och inte svensk, författaren Virginia Woolf)


Dagens önskan: Att jag sover gott i natt utan att varken vakna eller frysa!

Av Helena Häll - 8 december 2011 01:17

fan i helevete jag är sen.. förlåt.. bara 1,5h sen.. men jag var på kåren.. får skylla på det, eftersom jag är sen blir det varken önskan el namnsdag idag däremot ett stort grattis till en av mina bästa vänner micke! Sist i gänget att fylla 25 är han, (jag var näst sist för nästan 3mån sen) men i vilket fall, Grattis på din dag vännen!

Ovido - Quiz & Flashcards