Bluerose

Alla inlägg den 11 december 2011

Av Helena Häll - 11 december 2011 15:33

Idag får det bli dubbelt upp för igår hanns det helt enkelt inte med! Det blev en lördag full av skidskytte, ärenden runt om i stan, middag på tortelini och spontan bio! En super mysig lördag tillsammans med mina tjejkompisar. Är så glad att jag har dem! Man mår så bra ihop med sina tjejkompisar! Spontan bio blev twilight filmen nr 4, super bra var den och satan va snygga de är i filmen, speciellt robert pattison (heter han väl) Mumma...

Efter bion fick jag och Sanne den brighta idén att gå runt munksjön vid halv tolv igår natt! Va underbart skönt faktiskt och jag sov som en stock efter det! Super skönt!


Idag är det söndag och njutning av söndagen ska utnyttjas hela dagen! Jag har även idag tittat på skidskytte, lagat mat och gått runt munksjön idag igen.. Fem varv runt munken denna veckan! Bra Jobbat Fröken Häll!

Idag ska även ett grattis skickas till Emma som fyller 25! Grattis på din dag!


Dagens namnsdag: Daniela och Daniel (Nu har det blivit nästan parodi, har som sagt bara sju kusiner och efter 11dagar i december får jag nu för FJÄRDE gången säga; Grattis på namnsdagen kusin Daniel)  


Dagens önskan: Att disken diskar sig själv för jag orkar inte de   

Ovido - Quiz & Flashcards