Bluerose

Alla inlägg den 15 december 2011

Av Helena Häll - 15 december 2011 20:18

Dagarna bara flyger förbi men idag har jag fått så mycket gjort att jag blir stolt över mig själv men också inser att jag kommer vara rastlös imon! Haha.. Jag har idag tillsammans med Ida skrivit klart min b-uppsats eller grupdelen iallafall! Nu är det bara enskilda reflektionen kvar! Jag har även varit på KFUM och fått ut mitt arbetsintyg, vart på mitt nya jobb och lämnat det och fått mina tider för när jag ska dyka upp på tisdagen när jag börjar jobba! Jag har även varit på mitt gamla jobb och lämat böcker till mina forna kollegor, kul att träffa alla igen och som grädde på moset så besiktade jag bilen idag med! PRICKFRI var han lilla grodan! YES! så jävla skönt att det gick igenom alltihop! Underbart verkligen.. Många stenar som fallit från hjärtat idag! Börjar känna mig mer och mer lugn över allt.. imon är jag dessutom ledig från skolan, skönt att slippa det när man varit där varje dag i två veckor! Ska försöka göra lite annat plock imon, typ leta efter mitt julgranspynt, köpa födelsedagspresent till emma, handla lite och plugga givetvis!


Dagens namnsdag: Gottfrid.. (hm... heter någon under 65 det?? förmodligen inte.. hette inte han i änglagård gottfrid, eller hur var det nu igen??)


Dagens önskan: Att morgondagen blir effektiv och inte rastlös!

Ovido - Quiz & Flashcards