Bluerose

Alla inlägg den 19 december 2011

Av Helena Häll - 19 december 2011 18:14

Jaha då var det måndag igen.. tycker alltid det känns som måndag för tillfället.. hur man än gör så är det måndag igen.. och jag gillar inte måndagar.. vet inte vad det är.. men måndagar har numer gått om söndagar som en tråkig dag! Har sovit dåligt inatt och blev väckt av ett sms vid sju i morse.. Bara där gick måndagen åt helvete och nu har jag kämpat mig igen nästa hela måndagen med huvudvärk och grinig som tusen.. usch.. Tacka gudarna att det bara är två veckor kvar till semestern! Åker faktiskt redan från jönköping om 13dagar! Weii!

Nu kommer en rolig grej jag hittade på fejjan.. Dock lite roligare om man haft ett mellannamn!! (pik till mina föräldrar där)

1. Your real name: Helena Häll
2. Your indian name (favorite color and favorite animal): Blue cat

3. Your soap opera name (middle (first) name and street you live on): Helena Berzelii

4. Your Star Trek name (first 3 letters of last name, first 2 of middle name, first 2 of first, last 3 of last): Hälhe

5. Superhero name (color of your shirt and first item to your right): Blue plate

6. Goth name (black and name of one of your pets): Black busan

Dagens namnsdag: Isak (bibelnamn idag igen.. men ett ganska populärt namn faktiskt..)


Dagens önskan: Att morgondagen blir jävligt mycket bättre än idag!

Ovido - Quiz & Flashcards