Bluerose

Direktlänk till inlägg 12 december 2011

12 december!

Av Helena Häll - 12 december 2011 16:11

Jaha, då var det måndag igen! Herregud vad tiden går snabbt.. Måndag betyder nedräkning till semestern och idag är det ynka tre veckor kvar till jag far iväg till gran canaria, igår när jag kollade i katalogen vad jag ska köpa på planet så insåg jag att jag inte har den blekaste aning om var mitt pass är.. SHIT! Dags att börja leta nu!! Det jobbiga är att jag inte har någon aning om var jag lagt det!    Typiskt mig, svar; JA!

Idag har vi även haft handledning till uppsatsen och det har gått bara bra! Hon tyckte vi gjort ett fint jobb hitintills så nu måste vi bara få ihop resten till en helhet och skiva vår inskilda diskussion! Idag fick jag en underbar nyhet med då vi som gick på den vetenskapliga metoden idag inte behöver gå imon vilket betyder en ynka liten föreläsning innan jul kvar! Efter jul är det opponering och en examination kvar! YES! Lyckan växer sig starkare för varje dag som går!


Förövrigt har jag även idag gått ett varv runt munken! Underbart jobbat Helena.. Det är dock på bekostnad av julkänslan.. +2grader och barmark.. hej oktober! Ne just det, det är ju faktsikt 12dec!


Dagens namnsdag: Alexander och Alexis.. Vem fan heter Alexis då? Alexander däremot vet jag några stycken och framför allt en riktigt snygg man som heter; Alexander Skarsgård.. *mumma*


Dagens önskan: Att de närmsta dagarna rullar på smidigt och att jag inte ska känna någon stress över allt som komma skall!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena Häll - 13 juni 2012 21:01


                    Özil?                                                    Nemo?     KOlla speciellt ögonen! Dagens lika som bär är Nemo från filmen hitta nemo och Mesut Özil, tysk fotbollsspelare! ...

Av Helena Häll - 7 juni 2012 19:13

Nu får jag skämmas igen, har gjort ett omedvetet uppehåll i mitt bloggande.. Jag fattar inte att de alltid ska komma förr eller senare! Jag måste verkligen rycka upp mig.. Vad får jag skylla på den här gången då? Jo jag har jobbat, jobbat och jobbat ...

Av Helena Häll - 16 maj 2012 19:35


that´s me! För idag har jag planterat hemma! Jag har planterat om mina tomater i en kruka där jag även målat en tomat och skrivit på! Sen har jag planterat jordgubbar, solrosor, svartöga och lite mer tomater (kärnor) och en avocadokärna med! Ja...

Av Helena Häll - 15 maj 2012 15:43

Jag känner lite av det just nu, att jag har tidsbrist i livet och vet inte riktigt när jag ska hinna med allt! Jag har så mycket uppbokat både på jobbet och privat och så mycket som inte hinns med eller får väljas bort! (typ som att blogga!) det har ...

Av Helena Häll - 30 april 2012 16:56

Jag skulle behöva gifta mig rikt för att kunna shoppa så mycket som jag skulle vilja.. Jag har inte gift mig rikt (än) men shoppat har jag gjort i helgen! Herregud! Jag har fyllt på min garderob med hur mycket som helst! Hurra va skojjigt det är! Man...

Ovido - Quiz & Flashcards