Bluerose

Alla inlägg den 31 maj 2011

Av Helena Häll - 31 maj 2011 21:25

TYvärr ska det sägas.. jag brukar ju annars vara hyfsat lugn innan mina tentor och jag behöver ju banne skärpa mig nu, jag har ju pluggat i 3,5år innan varför ska jag ha sån jävla tentaångest nu.. jag kan dock minnas en gång tidigare då ångest varit mycket hög.. det var när jag för 6år sen skulle skriva samma tenta jag ska skriva imon!! Herregud.. hur fan tänkte jag när jag ville läsa om kursen?? Om jag hade fått eller rättare sagt tillåtit mig själv så hade jag kunnit ställa mig här och bara illtjuta bara för att få ut allt.. kanske ska göra det när skolan är slut sen.. men sen kommer problemen som kommer följa med mig vare sig skolan är slut eller inte.. en sak som är säker är att jag längtar som fan till att få börja jobba igen.. jag älskar verkligen min klass så det skulle varit underbart att få ta med dem till jobbet med men jag pallar inte med båda två, jag går ju in i den berömda väggen snart.. och gör ja de inte bildligt så gör jag de väl bokstavligt så jävla klantig och vismig som jag är.. var är människan som kan ta ner Helena till jorden igen? Var är människa som kan få mig att anpassa mig till en skalmantempo? Var är människan som kan få Helena att känna lugn och ro?


Dock en stor eloge till min granne Leif idag som har fått mig att skatta gott när ett litet missförstånd slutade med att han lovade mig att göra självmål i hans fotbollsmatch om jag hade med mig en get till matchen.. Hahaha.. vann gjorde de inte heller, kanske hade gått bättre om jag verkligen tagit med mig en get!


Inatt hoppas jag kunna somna ordentligen och inte drömma om tentann utan drömma något liknande jag drömde om inatt, att jag blev bortrövad på en minisemster till göteborg.. Hehe.. Nu håller vi alla tummar och tår för att jag kan skrapa ihop tillräckligt med poäng imon..

Ovido - Quiz & Flashcards