Bluerose

Alla inlägg den 4 maj 2011

Av Helena Häll - 4 maj 2011 16:50

Ja det är ja just nu! Vet allvarligt inte vad som flugit i mig! Känns som min praktikperiod har tagit all min tid både den upptagna som lediga! Men nu är praktiken slut och jag försöker komma på fötter och få energi igen... Vilket går sådär faktsikt.. Är inne i en period av trötthet och hunger.. Jag sover massvis.. verkligen massvis.. sover middag mitt på dagen sen somnar jag på kvällen i tid ändå.. Mycket konstigt det där!


Snart börjar iallafall nya kursen i skolan och vi ska visst vara i skolan typ jämt, så nu ska jag tillbaka till mitt liv av skolan och jobb konstant fem dagar i veckan! Härligt! Natur, teknik och rörelse heter den nya kursen och det verkar faktsikt riktigt rolig, även om jag har läst delar av den tidigare!


Annars idag har jag varit ledig och varit på A6 center och shoppat! Shoppoholicen i mig kom fram.. Åh va jag älskar när han kommer fram! Köpte massvis!  Ska försöka lägga ut lite bilder av de senare om jag hittar min kamera, vilket jag inte har gjort det senaste.. Typiskt! Undra vad jag lagt den? Kanske tillsammans med min elräkning som jag skulle betlat förra veckan.. Hmm.. Inte lätt att vara ja ibalnd!   

Ovido - Quiz & Flashcards