Bluerose

Alla inlägg den 17 maj 2011

Av Helena Häll - 17 maj 2011 19:51

Ja, idag har nog inte vart en av världens bästa dagar.. Har sovit dåligt inatt igen, som vanligt.. Usch.. och av alla de sjuhundra gånger jag vaknat inatt insåg jag ungefär vid fyra i natt att jag hade dööö ont i halsen.. Tack för den liksom! Under dagen har det gått i vågor och just nu är det helt okej, kan iallafall svälja, de kunde ja inte innan.. Men som jag längtar tills imon, då är jag ledig och ja ska njuta till fullo! Det vill säga att jag måste plugga till mitt littertursemenaier som jag har på fredagmorgon... Tror ja mår såhär just pga allt vi ska göra! Vi har en gigantisk tenta som väntar om två veckor, en aktivitetsdag som ska genomföras på dagar som egentligen inte ens finns.. (eftersom vi är i skolan jämt) och sen ska detta redovisas och alla exkursioner ska genomföras och tro fan att 99% av allt är obligatoriskt!! Sen för att ens gå runt ska jag ju jobba med..  Är det konstigt att man inte kan sova på nätterna längre??

Ovido - Quiz & Flashcards