Bluerose

Alla inlägg den 26 maj 2011

Av Helena Häll - 26 maj 2011 20:40

Ja!! Äntligen!! Jag ser slutet av denna vårtermin närma sig med stormsteg och för varje dag släpper ytterligare en sten från mitt hjärta! Idag var det dags för dagens sista lektion och det som endast kvarstår de närmsta två veckorna är en tenta och en redovisning, och det känns ljuvligt! Tänk vad mycket lediga dagar det klämms in nu under de kommande två veckorna! Men visst finns det saker att göra, typ plugga till tentan och skriva och förbereda vår redovisning! Sen kommer vi till de viktiga sakerna vi ska fixa innan skolan slutar;

  • Äta den berömda glassen i lekeryd..
  • Besöka habo-kyrka och dess kyrkogård..
  • Gå ut och äta för att få ett tydligt avslut..

Efter skolan idag har jag vart och jobbat och mår som vanligt efter jag vart och jobbat, dvs jag mår toppen! Jag älskar verkligen alla barnen på mitt jobb! Dock är jag dööötrött nu efter att ha varit aktuv och vart ute hela, hela dagen! Hade jag fått önskat mig något på stört just nu så hade de banne mig varit en helkroppsmassage!! Åhhh.. Åhhh.. Stop dreaming and wake up!  


Nu blir det criminal minds och sen ett besök i stans goaste säng, dvs min egen.. för en god natt sömn och en tripp till jobbet imon! God natt min skatt!

Ovido - Quiz & Flashcards