Bluerose

Alla inlägg den 10 juni 2011

Av Helena Häll - 10 juni 2011 21:32

Ja, vi kan ju ta me fan hoppas de efter hur denna dagen varit! Men hör och häpna, ni har till och med lov att tappa hakan i golvet... Helena har hittat det sista på sin lista för borttappade saker, med andra ord jag har nu koll på alla mina saker (tror ja iallafall)! Shit vilken bra start på mitt nya sommarliv som banne mig ska vara ordningssamt som attan!


Det som fattades på listan var min laddare till ipoden och den upphittades av en slump i en låda idag, jag blev så exalterad att jag glömde att jag letade efter något annat (som jag för övrigt faktiskt hittade det med).. Lyckan var kortvarig då jag insåg att jag inte hade en aning om vad ipod var istället.. Haha.. Bra jobbat! Så jag började leta igen och hör och häpna igen, den var upphittad inom 5min!   


Hoppas banne mig detta var ett tecken på vändning i mitt liv som förrvirrad..

Gjorde förövrigt själv för min virrighet och glömskhet innan när jag var och handlade, egentligen skulle jag handla lite mat och TVÅ saker skulle ja verkligen komma ihåg, sköljmedel och toalettpapper.. Applåd till Helena, jag kom ihåg en av sakerna iallafall!    Men som sagt detta var innan tecknet på en vändning för min virrighet, hoppas jag inte glömmer något imon! 

Av Helena Häll - 10 juni 2011 17:44

Nu har det hänt igen! Physkfallen till grannar (i andra trappuppgången, ska tilläggas) har snott våra tvättider igen! Jag blir ta mig fan vannsinning, jag bokade redan i början av veckan för jag kunde inte någon annan dag än fredagkväll, jag har snålat i en vecka ens för att kunna ha på mig något.. men har man inte tid att tvätta så kan man inte trolla!! Men dessa jävla grannar som aldrig någonsin respekterar en tvättid, det gör mig så jävla förbannad.. inte hjälper de att lägga lappar till dem med, för läsa verkar de inte kunna heller.. Jävla idioter är vad de är! 

Ursäkta min ilska men har nog en sån dag idag, jag känner ju allt bara byggs på och jag blir så sinnessjukt irriterad för minst lilla idag, hatar att vara sån men tror de beror mycket på all press som släppt och oron över allt som komma skall tar över, sen hjälper ju inte detta upplyftande väder heller.. hällregn 90% av hela dagen! svinkallt dessutom!

Jag tror jag har kommit till kontentan att jag faktsikt skulle behöva bryta ihop.. bara för en stund för att kunna komma igen sen igen.. men det har varit så mycket som bara har vänt tvärt och gått emot mig den senaste tiden nu.. Jag blir så jävla less på att man aldrig kan få det man faktiskt önskar att man kunde få.. Inte vet jag fan va gud straffar mig för den här gången men något är det ju säkerligen..


Nu ska jag gå ner och dra ut grannes tvätt ur tvättmaskinen, för det är tamefan min tvättid, punkt och slut!

Ovido - Quiz & Flashcards