Bluerose

Alla inlägg under februari 2012

Av Helena Häll - 11 februari 2012 10:48

Ja, det är sant! Igår när jag kom hem från jobbet hittade jag den i BH:n.. Jag dog av skratt! Snacka om att vara tankspridd! Jag vet att jag själv har lagt den där.. förmodligen under eftermiddagen när jag var själv kvar på jobbet och alla skulle gå hem samtidgt och jag skulle hjälpa 700barn till, allt samtidgt! Det roligaste av allt är att jag inte märkt något utan har åkt hem med den i BH:n och vart och handlat med pennan i BH:n med.. Hahaha.. jag är ju helt makalös! 


Annars vill jag säga ett litet "ursäkta mig" för jag inte uppdaterat på ett tag! Anledningen är: Jag bor på jobbet! och när jag väl kommer hem går ögonen i kors av trötthet, i onsdag somnade jag 21.30 och vaknade inte ens av sms på natten.. vaknade för första gången på väldigt länge, inte en enda gång! Weeii! Då betyder det att jag är trött!!


Ikväll blir det hem till Emma och käka lite och parta lite då hennes storebror Patrik är på besök! Ska bli himla trevligt!

Trevlig helg på er!

Ovido - Quiz & Flashcards