Bluerose

Alla inlägg den 24 februari 2012

Av Helena Häll - 24 februari 2012 18:04

Förlåt, med det gör det faktiskt! Estelle.. Jag får nog vänja mig av med den tanken nu.. Men jag tyckter verkligen det låter som en glamorös porrskådis! Hahaha.. Oväntat namn var det i vilket fall! Men namn nummer 2 och 3 hade man ju kunnat gissa ut egentligen, men inte fan gissade ja på det ändå.. och varför fick hon namn efter danmarks kungafamilj (eller kanske är norges..) det fattar ja inte riktigt! men men, vår nya lilla prinsessa ska alltså heta; Estelle Silvia Ewa Mary.. Det blir nog bra och kan lova att de närmsta åren kommer varenda unge heta just Estelle! Så jag MÅSTE verkligen vänja mig av med tanken på vad jag förknippar namnet Estelle med! Hahaha...


Av Helena Häll - 24 februari 2012 07:28

Är ni uppvuxna i närheten av någon av dessa ställen så vet ni vad jag pratar om nu.. Det fightas mellan dem (givetvis på skoj) Men storebror Jönköping har ett övertag över förorten Huskvarna (bara där retade jag upp hela huskvarna) Haha.. Som ni nu kanske förstod så är jag ju uppvuxen i den stora staden av dem, Jönköping! Jag är uppvuxen men en pappa som alltid har kört skämt om huskvarna och det roligaste av dem som jag fortfarande kör för att reta gallfeber på huskvarnaborna är; -Varför har alla barn i huskvarna så stora öron?? -Det är för att deras föräldrar lyfter upp dem i öronen och säger titta barn där inne ligger Jönköping.. Mohahaha... JAg tycker den är dökul!

Anledningen till detta inlägg var då att jag i morse hittade en extremt rolig bild på fb.. Ytterligare en själ som hade humor om Jönköping/Huskvarna!! Så pappa denna är tillägnad dig! (Ni andra får givetvis titta med)


 

Ovido - Quiz & Flashcards