Bluerose

Alla inlägg den 19 februari 2012

Av Helena Häll - 19 februari 2012 15:39

I fredags på after worken träffade jag på min vaktmästare och medan jag var iväg och hälsade på honom säger min tjejkompis följande: -Varför ska Helena känna alla snygga killar för, hon känner ju alla! När jag kommer tillbaka så säger till henne, det var min vaktmästare... och får tillslut ur sig -Nu förstår jag vad du menar!! -Jag sa ju att han var snygg!!! Han har snart chockat halva min kvinnliga bekantskapskrets med att vara sådär snygg! Hahaha.. Jag har det bra ibland!


Igår var det inflyttningsfest hos Ida och Anders och det var trevligt, en kväll som innehöll det mesta men överlag var det en mycket bra kväll! Idag är det slappsöndag då jag börjar kl 07.00 imon! Ha en fortsatt trevlig söndag!

Ovido - Quiz & Flashcards