Bluerose

Alla inlägg den 21 februari 2012

Av Helena Häll - 21 februari 2012 19:52

Jag är så tacksam att jag har iallafall en granne som jag tycker om och som jag är ganska säker på gillar att ha mig som granne med! Han är underbar på att ställa upp och hjälpa mig och han får mig att skratta så tårarna rinner, man kan ju inte annat än att älska dom grannarna! Idag fick han hjälpa mig med att flytta ner mina fotöljer i källaren! Bara ett problem.. Hur vi än vred och vände på dessa jävla fotöljer så gick de inte in i förrådet för det stod en bokhylla ivägen.. Då erbjuder sig min underbara granne att jag kan få ha mina fotöljer i hans förråd! Du underbara männsika, tusen tack! Jag slippper ha dem i lägenheten mer, nu kan jag äntligen börja att få till den sista tuchen på hur jag vill ha det! Smider inredningsplaner för fullt nu!

Ovido - Quiz & Flashcards