Bluerose

Alla inlägg den 29 februari 2012

Av Helena Häll - 29 februari 2012 21:04

Denna lilla vaktmästare som jag har här i mitt hus är så satans snygg att man dreglar lite och blir med ens väldigt okoncentrerad.. haha.. (detta har ni hört innan)!Och idag kom jag svettig och lite halvt äcklig hem efter en promenad runt munken och när jag ska gå in genom ytterdörren här nere så cyklar det någon bakom mig, jag orkar inte riktigt bry mig om vem det är, men vips så kom det någon väldigt snabbt in genom dörren efter mig... JO min vaktmästare (i träningskläder!) Han hade med andra ord slutat för dagen och skulle gå och träna med en som bor i vårt hus! (fattade ja det som) Det komiska var att jag hade ringt efter han idag och han inte hade hunnit svara.. MEN, här kommer det bästa!! Han följer med mig upp i min lägenhet efter han egentligen har slutat (och i sina träningskläder!) och kollar på det jag hade problem med.. Haha.. Underbart! Han lovade att fixa det någon dag! Underbara underbara vaktmästare, vad hade jag gjort utan han!?

Ovido - Quiz & Flashcards