Bluerose

Alla inlägg den 22 februari 2012

Av Helena Häll - 22 februari 2012 17:56

I just love it!     


Det är något som jag ser framemot varje år, som jag alltid är nere och vrakar bland! Iår blev det startdagen för bokrean även min shoppingdag för böcker då jag slutar fem resten av veckan! Det blev inga barnböcker iår heller, trots mitt nya jobb, men får se om jag åker ner fler dagar ändå sen! Men trots detta blev det ändå fyra böcker till mig! Underbart, har jag något att läsa framöver! Då man faktsikt numer kan njuta av att kunna läsa på sin fritid (ja förutom den där vygotski-boken till jobbet). Följande inköp blev det;


   

   


Har hört mycket gott om de två översta böckerna och de andra hittade ja på måfå men de verkade väldigt bra de med! Förövrigt har jag även köpt lite kläder på H&M med.. hehe.. så nu är jag dööööpank! Jag brukar verkligen inte klaga över pengar men på kontot finns nu mindre än 100kr.. Ahhh och Opps...  Men jag har ju något att ta på mig och något trevligt att läsa, det är ju alltid en tröst!

Ovido - Quiz & Flashcards