Bluerose

Alla inlägg den 17 februari 2012

Av Helena Häll - 17 februari 2012 12:59

Jag slutade tidigt idag och mötte därmed brevbäraren i dörren där nere.. Han skulle in i huset samtidgt som jag så jag höll på dörren och log en härligt Helena leende mot han.. Och var på vippen att fråga vad han hade till mig.. Haha.. Insåg snabbt att det snarare lät som en raggningsreplik än en fråga om post.. Kom även snabbt på att jag aldrig brukar få någon post så jag tänkte jag snarare håller käft och åker till mig.. vilket jag med gjorde.. efter en stund hör jag brevbäraren utanför dörren och in genom brevinkastet kommer det....... ..... ..... En jävla massa post! Så mycket post har jag aldrig fått sen jag flyttade hit till torpa!!

JAg fick;

  • 3 tidningar      -Studentliv     -Lärarnas tidning    -Förskolans tidning
  • 1 reklamblad från Dea Axelssons
  • Mitt oranga kuvert (Pensionen)
  • Buffetidningen från ICA
  • 4 kuvert         -Länsförsäkringar    -CSN     -H&M    -Radiotjänst

Nu har jag ifs något att läsa hela helgen.. höhö.. 

Ovido - Quiz & Flashcards