Bluerose

Direktlänk till inlägg 24 oktober 2011

Start på etikveckan + fortsättningen på Helena som charmtroll

Av Helena Häll - 24 oktober 2011 18:06

Idag är det måndag, inte min favorit dag men just nu känns det faktiskt helt okej! Har skrattat ganska mycket idag speciellt på lektionen. Lektionen var starten på vår etikveckan, och jag vet inte just nu om jag ska skratta eller gråta åt det. Föreläsningen var inte särkillt bra alls och föreläsaren ursäktade sig hela tiden och sa konstant OKEJ. Vilket fick mig att gråta av skratt tillsut för den ända jag kunde tänka på var dödligt vapen filmen (tror det är trean) där Mel Gibson och Danny Glover hänger med Joe Pesci under filmen och Joe Pescis rollfigur Leo Getz som under hela filmen säger; Okej, okej, okej.. Ni som sett filmen vet precis vad jag menar!! och min föreläsare lär lite dant vilket framkallade skrattattacker hos mig varje gång hon sa det.. Hahaha.. Klassen intärna skämt för dagen är Shhhhh.. För vår föreläsare hyssade oss fler gånger när vi skulle gå hem.. Hahaha.. Bara tanken på att resten av veckan är obligatorisk gör mig lite irriterad men är egentligen bara torsdag och fredag vi måste sitta och lyssna på föreläsare och på fredag ska jönköpings skolpräst Tojje komma och föreläsa och detta är det ända jag ser fram emot nu! Han är verkligen jättebra! Har haft honom både som skolavslutningspräst och som begravningspräst för min faster...


Men för att uppdatera uppföljningen av min charmtrolls förvandling förra veckan så bestämde jag mig för att jag var ju tvungen att tacka målaren för hans fina arbete så idag under min tråkiga föreläsning har jag smsat med målaren som var här förra veckan.. Hehe.. Gillar att han är så trevlig och svarar på alla mina lappar och sms!  


Efter skolan var jag och Sanne och gick runt munken, det var jätteskönt och jag känner mig supernöjd och piggare än vad jag annars skulle gjort! Nu ska jag skriva en lista på allt som jag ska göra under resten av kvällen! 

 
 
LIIV - vanlig men unik

LIIV - vanlig men unik

24 oktober 2011 19:26

Fin header :)

http://liivahliin.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena Häll - 13 juni 2012 21:01


                    Özil?                                                    Nemo?     KOlla speciellt ögonen! Dagens lika som bär är Nemo från filmen hitta nemo och Mesut Özil, tysk fotbollsspelare! ...

Av Helena Häll - 7 juni 2012 19:13

Nu får jag skämmas igen, har gjort ett omedvetet uppehåll i mitt bloggande.. Jag fattar inte att de alltid ska komma förr eller senare! Jag måste verkligen rycka upp mig.. Vad får jag skylla på den här gången då? Jo jag har jobbat, jobbat och jobbat ...

Av Helena Häll - 16 maj 2012 19:35


that´s me! För idag har jag planterat hemma! Jag har planterat om mina tomater i en kruka där jag även målat en tomat och skrivit på! Sen har jag planterat jordgubbar, solrosor, svartöga och lite mer tomater (kärnor) och en avocadokärna med! Ja...

Av Helena Häll - 15 maj 2012 15:43

Jag känner lite av det just nu, att jag har tidsbrist i livet och vet inte riktigt när jag ska hinna med allt! Jag har så mycket uppbokat både på jobbet och privat och så mycket som inte hinns med eller får väljas bort! (typ som att blogga!) det har ...

Av Helena Häll - 30 april 2012 16:56

Jag skulle behöva gifta mig rikt för att kunna shoppa så mycket som jag skulle vilja.. Jag har inte gift mig rikt (än) men shoppat har jag gjort i helgen! Herregud! Jag har fyllt på min garderob med hur mycket som helst! Hurra va skojjigt det är! Man...

Ovido - Quiz & Flashcards