Bluerose

Alla inlägg den 19 oktober 2011

Av Helena Häll - 19 oktober 2011 18:27

Idag när jag kom hem från skolan hade jag fått lite post (vilket av någon konstig anledning är ganska ovanligt hemma hos mig) Men två små postsaker hade hittat hem till mitt brevinkast.. Ica-tidningen och det bästa av allt, brev från min hyresvärd! v43 dvs redan nästa vecka kommer mina hyresvärdar hit och sätter nya lister på fönstrerna!! Hurra! Jag behöver inte ha 15grader i sovrummet längre och inte behöver jag sova med kläderna på och både täcke och två filtar och ändå vara som en isskulptur när jag vaknar!   


För övrigt så ringde målaren till mig och ville komma hit imon och byta två tapetvårder och måla nått annat tror ja.. Sen ska Sanne komma hit en stund imon och förhoppningsvis lite besök av Micke med så jag kan få ordning på mina sladdar! En riktig besöksdag imon med andra ord, kanske borde baka till alla gäster   Eh, nu drömde ja igen.. Baka är väl inte min starka sida.. 


Nu är jag trött som bara den efter en heldag i skolan och sedan två timmar på stan, köpte faktsikt en klänning, ett skärp och en söt liten top! Ska lägga bilder om jag lyckas fotografera dem med min kamera, igår fick jag försöka tre gånger innan det lyckades bli en bild som sedan hamnade på datorn utan att försvinna på vägen.. Hehe.. 

Ovido - Quiz & Flashcards