Bluerose

Alla inlägg den 17 oktober 2011

Av Helena Häll - 17 oktober 2011 19:54

Äntligen är min dubbelsäng monterad, färdigställd och bäddad för premiärsömnen! Åhhh, vad jag har saknat platsen i en dubbelsäng och nu äntligen har jag fått köpa mig en drömsäng.. Kommer nog ifs ta ett tag innan man sover in sig i denna nya säng, känns ganska hård förtillfället, men får be alla vänner komma hit och hoppa i den så den mjukar upp sig lite!


 

Nu väntar jag ut min tvättid och min danska serie jag har börjat följa på tv.. Vet i fasen bara hur jag ska hålla mig vaken till 22 då serien är slut.. Är helt slut efter en heldag i skolan, med bara lyssnar lektioner.. Känner mig helt koko i huvudet, kunde faktsikt inte koncentrera mig hela tiden heller så jag har löst en del korsord också.. Har en sån där kväll när jag är dööhungrig med.. även fast jag har ätit en hel del.. så nu får det vara nog.. eller kanske en clementin kan ju inte skada.. 

Ovido - Quiz & Flashcards