Bluerose

Alla inlägg den 13 oktober 2011

Av Helena Häll - 13 oktober 2011 20:07

För er som inte har sett mitt underverk än så frågade Sara som bodde här innan om jag inte kunde ta ett kort på soffan så hon fick se hur det såg ut i vardagsrummet idag, så jag letade upp min extremt gamla kamera (den enda som funkar) och tog kort på soffan från två olika håll. Så här är mitt nya underverk!

   

Dagen i övrigt har inneburit både roliga och mindre roliga saker. Skolan som jag är döötrött på just nu innbar väl inte så mycket roligt att hurra över, ändå var det en av de bättre dagarna på länge. Beror väl på att jag hade duschdisco i morse kl halv åtta! Underbart att ha med datorn i badrummet och sjunga och dansa när man duschar! När jag kom efter en lång dag i skolan så insåg jag att vaktmästaren vart här och bytt bänkskivor i köket, fått två nya dörrar samt att han byggt om i min garderob, underbart! Blev supersnyggt!


Dagens besvikelse var nog när jag för 10min fick sms och hoppades på att det skulle vara just den där personen som skulle smsa eller någon annan rolig människa som smsa.. ja eller en människa överhuvudetaget.. men ne, det var givetvis Posten som smsa.. *suck*


Imon är det äntligen helg!!! JAAA!!! Underbara helg!!

Ovido - Quiz & Flashcards