Bluerose

Alla inlägg den 21 oktober 2011

Av Helena Häll - 21 oktober 2011 16:56

Jag var bara tvungen att se hur väl jag hade lyckats vara charmtroll igår så i morse innan jag gick hemifrån så skrev jag jag en lapp till målaren där det stod ordagrant så här;


Se till att övertyga mig om hur snyggt detta blir nu =)


Detta pga att jag var ganska skeptisk igår om hur det skulle bli.. Inte för jag inte betrodde målaren alls utan mer om färgen i fråga skulle passa jämfört med den förra... Om han nu verkligen inte hade velat så hade han ju inte svarat alls.. eller hur??? *harkel, harkel* Det gjorde han! Hahaha.. Underbart! Jag blev genast på ganska bra humör och garvade ganska gott åt detta!

Han svarde följade (ordagrant):


Behöver jag de? Du ser ju hur snyggt det blev ;)

Om du inte kan vänja dig med vita sparksockel så får du höra av dig...

MVH Målar´n


Hmm... Haha.. Älskar när folk har lite humor och kan bjuda till lite! Kom ihåg en gång hemma när mamma skrivit lapp om katten när de skulle komma hem tills oss och hantverkarna hade skrivit svar på lappen! Sjukt roligt! =)


Ser inte väggen så bra dock som han tapetserade om, (eftersom det är lite lamplöst i sovrummet) men ser ut som något har läckt igenom tapeten.. ska se om vaktmästaren kan titta på den, så kanske målaren får komma tillbaka.. *visslar helt ovetande* Men faktiskt så ska det vara snyggt när man verkligen gör om det!


För övrigt är det idag ett år sedan jag tog körkort!!!   Herregud vad livet går fort.. ett år kvar av prövotiden nu då! Ska väl försöka se till att behålla körkortet ett år till... hehe.. Om lite mer om en månad så firar jag och lilla grodan ett år ihop med! Finns mycket att fira denna höst!   

Ovido - Quiz & Flashcards