Bluerose

Alla inlägg den 20 oktober 2011

Av Helena Häll - 20 oktober 2011 20:59

Idag har jag haft besök av målaren.. (och för en gång skull hade ja tur!!) Målaren var ung, snygg och trevlig och jag förvandlades genast till chartrollet nr 1 och fick målaren att göra lite mer än vad han skulle! Han kollade på lite köksluckor, lite extra färgfläckar och kapade lite sladdar osv.. YES! Underbart! Han ska komma hit imon igen och fixa det sista, tyvärr är jag ju inte hemma då.. hm.. men han påpekade innan han gick idag att jag har ju hans nummer om det var något jag inte va nöjd med.. haha.. Hmm.. undra vad jag ska säga att jag inte är nöjd med?? Hahaha..

Han försökte övertala mig om att det skulle bli så bra så.. jag var inte övertygad när han gick idag.. Hoppas jag är det när jag kommer hem imon!


Förövrigt är lyckan gjord idag! Micke var här innan och kopplade alla sladdar till mina tv-spel både mitt weii och min super nintendo (JJJJAAAA!!!) Detta super nintendo var min värld när jag var liten, shit vilka minnen jag har själv men även tillsammans med min kusin Niklas och hans fd granne viktoria.. Herregud vad vi har hoppat i soffor och svurit över dessa tv-spel och vilken sann lycka det har framkallat när man klarat en värld eller en boss! Och nu ska jag få uppleva dessa minnen igen, helt underbart! Tusen tack snälla, snälla Mikael för du fick igång allt och kanalerna hamnade på rätt plats med!   

Ovido - Quiz & Flashcards