Bluerose

Direktlänk till inlägg 24 januari 2011

Student, all over again!

Av Helena Häll - 24 januari 2011 18:32

Herregud! Det trodde väl aldrig jag att jag skulle ångra mig i min utbildning och börja om igen! Det är ju både roligt och mycket tråkigt på samma gång! Saknar mitt jobb så sjukt mycket att jag var påväg och vända i skolan och gå hem igen idag.. hehe.. Men nu ska jag hålla i detta och jag ska kämpa mig till ytterligare en examen! För jag vet hur stolt jag kommer vara över mig själv när jag är klar sen om ett år! Kände bara paniken över allt som skulle göras idag, det var både inlämningsuppgifter och tentor! Ahh! Men jag måste bli mer diciplinerad och lösa detta nu! Måste fundera över min ekonomi med.. eum.. fick brev från CSN idag att det var dags att betala tillbaka mina lån nu med.. shit, det också! Åh vad jag längtar tills jag får en vettig lön igen!


För övrigt har helgen varit kanon! Emelie har vart på besök och vi +mange och emma var på bio i fredags på filmen "love and other drugs", det var mycket naket dock en bra film och jag säger bara Jake Gyllenhaal.. vilken jävla man! Han är numer också med på listan med män jag ska gifta mig med!   

 



I lördags hade jag förfest och sen rev vi halva Harrys/Sliver och det var en konstig men mycket rolig kväll!

Och igår lekte vi "halv åtta hos" Emma med en fantastisk tre rätter middag bestående av avocado med skagenröra, fläskytterfile med potatisgratäng och sås och till efterrätt ost o kex! Shit vad mätt jag var efter det sen!


Nu ska jag göra något jag aldrig trodde jag skulle säga igen.. Nu ska jag minsann plugga    Bye bye äppelpaj!

 
 
Madde

Madde

25 januari 2011 17:08

Knäppo, om det var mycket naket i en film han var med i så kan ju inte filmen "..DOCK var bra.." du menar väl "det var mycket naket SÅ filmen var kanonbra!". Eller var det så att du satt och blev generad i biostolen din? hihi

http://www.madeleinejarlhed.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Helena

25 januari 2011 17:21

Jag kom mig själv att dra efter andan ett antal gånger! Generad blir väl inte jag i sånna sammanhang, mer mållös kanske! Herregud vad snygg han var i denna film och ja Madde, den var kanonbra! ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena Häll - 13 juni 2012 21:01


                    Özil?                                                    Nemo?     KOlla speciellt ögonen! Dagens lika som bär är Nemo från filmen hitta nemo och Mesut Özil, tysk fotbollsspelare! ...

Av Helena Häll - 7 juni 2012 19:13

Nu får jag skämmas igen, har gjort ett omedvetet uppehåll i mitt bloggande.. Jag fattar inte att de alltid ska komma förr eller senare! Jag måste verkligen rycka upp mig.. Vad får jag skylla på den här gången då? Jo jag har jobbat, jobbat och jobbat ...

Av Helena Häll - 16 maj 2012 19:35


that´s me! För idag har jag planterat hemma! Jag har planterat om mina tomater i en kruka där jag även målat en tomat och skrivit på! Sen har jag planterat jordgubbar, solrosor, svartöga och lite mer tomater (kärnor) och en avocadokärna med! Ja...

Av Helena Häll - 15 maj 2012 15:43

Jag känner lite av det just nu, att jag har tidsbrist i livet och vet inte riktigt när jag ska hinna med allt! Jag har så mycket uppbokat både på jobbet och privat och så mycket som inte hinns med eller får väljas bort! (typ som att blogga!) det har ...

Av Helena Häll - 30 april 2012 16:56

Jag skulle behöva gifta mig rikt för att kunna shoppa så mycket som jag skulle vilja.. Jag har inte gift mig rikt (än) men shoppat har jag gjort i helgen! Herregud! Jag har fyllt på min garderob med hur mycket som helst! Hurra va skojjigt det är! Man...

Ovido - Quiz & Flashcards