Bluerose

Alla inlägg den 29 januari 2011

Av Helena Häll - 29 januari 2011 09:59

Nu har de gjort det igen.. Jag blir galen på dem, alltid är det något som jag blir irriterad på! Nu har de höjt hyran utan att säga ett knyst! Är det inte ren hyft mot sina hyresgäster att säga något?? skapa ett förtroende för oss? Ne, de skiter nog rätt och slätt i oss.. sånt gör mig galen! dessutom hade jag inte sett något om inte min granne frågat om de höjt min hyra med.. Min hyra går på automatik i min värld och säger inget något så betalar jag det jag har i hyra! funderar kanske på att gå med i hyresgästföreningen och sedan visa upp standarden på min lägenhet för dom.. hmm.. tåls att tänka på.. inte nog för denna lilla irritation i morse så är min kaffe slut och jag bara måste plugga fast jag inte har någon diciplin till det! Herregud, jag börjar få panik över mig själv.. Städa och diska är ytterliggare ett måste eftersom jag får gäster ikväll! Så nu är klockan 10.00 och Helena Häll ska ta sig samman och uträtta sina saker med en gång!    Mmm.. Önska mig lycka till!

Ovido - Quiz & Flashcards