Bluerose

Alla inlägg den 13 januari 2011

Av Helena Häll - 13 januari 2011 20:08

Idag hoppas jag banne mig att jag ska somna sött för idag har jag gjort mig förtjänst av det! Jag har vart vaken sen 05.00 och jobbat från 06.30 till 14.00 sedan åkte jag direkt ifrån jobbet till gymmet och tränade! Wow bara det är ju en chock, sen tränade jag duktigt tyckte ja!

  • 30min på löpbandet varav 10 var joggning och 20 var snabb promenad
  • 15min cykling med hyfsat tempo
  • en benövning

Jag kände mig väldigt nöjd och trött när jag gick därifrån! Var hungrig som en hel elefent med.. åt min matlåda från igår och 4 chokladbitar och är fortfarande skit hungrig.. gud vad är det med mig?! Nu ska jag kolla på handboll ett tag innan jag förhoppningsvis slocknar gott i min underbara säng!

Ovido - Quiz & Flashcards